آکولاد

اینجا مَن فقط ثبت میکنم گاهی آنچه در ذهنم می گُذرد.

آکولاد

اینجا مَن فقط ثبت میکنم گاهی آنچه در ذهنم می گُذرد.

  • ۰
  • ۰

همیشه بویِ کتابِ تازه بویِ روزنامه حالم رو خوب میکنه. دلم کتاب میخواد میخوام هم بوش کنم هم بخونمش ... چند وقت که میخوام کار هام رو راست و ریست کنم یک کار مونده که باید به استادم ایمیل کنم قرار دوستم واسم بفرسته منم ویرایش کنم و همین طور کتاب و دفتر و دستک هام بهم ریخته است از فردا میشنم همشون رو درست و منظم میکنم.

الان که دارم این پُست رو مینویسم سر و صدای بچه های کوچه مون که تا سحر بازی میکنند قطع شد فک کنم رفتن بخوابند ما هم بریم بخوابیم ولی قبلش این کاریکاتور تقدیم به همه مون.



 

  • ۹۵/۰۴/۰۳
  • آکو لاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی