آکولاد

اینجا مَن فقط ثبت میکنم گاهی آنچه در ذهنم می گُذرد.

آکولاد

اینجا مَن فقط ثبت میکنم گاهی آنچه در ذهنم می گُذرد.

  • ۰
  • ۰

۱. الان من گیر کردم بین کتاب هام این که چه کتابی بخونم نمیدونم روانشناسی تربیتی بخونم رُمان بخونم طنز ادبیات بخونم یا که نه انگلیسی بخونمReading a Book

اگه به دست خودم بود و بحثِ لذت بردنِ از مطالعه بود که بدون شَک ادبیات طنز رو انتخاب میکردم ولی نمیشه و نباید وقتم رو هدر بدم* ولی به احتمال زیاد همه رو کنار بزارم فقط انگلیسی بخونم چون احتمالا ارشد زبان انگلیسی بخونم و حالا دو ماه یک دفعه هم واسه خودمون یک کتاب روانشناسی رمانی چیزی هدیه بخریم بخونیم کیف کنیم :) به نظرتون فکرِ خوبه ؟

۲. امروز یه سری تغییر کوچیک تویه وبلاگم دادم یکیش این که آواتار نظرات رو گرد کردم و لوگوی وبلاگ رو کش دار کردم و دومیش هم که لوگوی وبلاگ رو به نوار آدرس اضافه کردم. واقعا خسته نباشم همه ی این ها رو به کمک وبلاگِ پلاک هفت انجام دادم دستشون درد نکنه.


*البته منظورم این نیست که ادبیات طنز وقت تلف کردن هست نه اصلا فقط شرایط الانه من اینجوری هست که واسم تلف شدن وقته.

    پی نوشت : می گویند عددِ ۱۳ نَحس هست ولی من باور ندارم.

    آینده نوشت : در پُست های آینده میخوام در مورد یک سریالِ خارجی که این روز ها خیلی ها میبینند پُست بزارم.



 

  • ۹۵/۰۴/۰۶
  • آکو لاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی