آکولاد

اینجا مَن فقط ثبت میکنم گاهی آنچه در ذهنم می گُذرد.

آکولاد

اینجا مَن فقط ثبت میکنم گاهی آنچه در ذهنم می گُذرد.

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

What is RPA?

ابزارهای اتوماسیون فرایند رباتیک (rpa) می تواند به مشاغل کمک کند تا کارایی و کارآیی عملکرد خود را سریعتر و با هزینه کمتری نسبت به سایر رویکردهای اتوماسیون بهبود بخشند. علاقه و فعالیت در rpa در حال رشد است و ما به طور فزاینده شاهد استقرار مستقر در مقیاس سازمانی و فعالیت در فرآیندهای سازمان هستیم. اتوماسیون فرایند روباتیک

ابزارهای اتوماسیون فرایند رباتیک (rpa) می تواند به مشاغل کمک کند تا کارایی و کارآیی عملکرد خود را سریعتر و با هزینه کمتری نسبت به سایر رویکردهای اتوماسیون بهبود بخشند. علاقه و فعالیت در rpa در حال رشد است و ما به طور فزاینده شاهد استقرار مستقر در مقیاس سازمانی و فعالیت در فرآیندهای سازمان هستیم.

اتوماسیون فرآیند رباتیک (rpa) از نرم افزاری استفاده می کند ، که معمولاً به عنوان «روبات» شناخته می شود ، برای ضبط و تفسیر برنامه های موجود فناوری اطلاعات برای پردازش معاملات ، دستکاری داده ها و ارتباطات در چندین سیستم IT.

روبات های چندگانه را می توان به عنوان یک نیروی کار مجازی - یک مرکز پردازش کار در پشت دفتر اما بدون نیروی انسانی - دید. به دلیل پایین بودن هزینه پروانه روبات در مقایسه با حقوق معمولی ، مزایای مالی وجود دارد و شرکتها همچنین شاهد مزایای غیر مالی از جمله افزایش دقت ، به موقع و انعطاف پذیری عملیاتی هستند.

رباتیک چه کاری می تواند انجام دهد؟

در Deloitte ، ما نرم افزار rpa را در مقیاس (به معادل تلاش دستی 10000 نفر) ، در سازمان های مشتری و در درون فرآیندهای پشتیبانی داخلی خود مستقر کرده ایم. ما فهمیدیم که رباتیک (و ابزارهای شناختی مرتبط) با توجه به آنچه در واقع می توانند برای یک تجارت انجام دهند ، در نظر می گیریم.

ما اینها را "7 مهارت رباتیک" می نامیم - در گرافیک زیر کاوش کنید.

چه فرآیندهایی برای استقرار با rpa مناسب است؟

ابزارهای rpa برای فرآیندهای دارای تعامل قابل تکرار و قابل پیش بینی با برنامه های کاربردی فناوری اطلاعات مناسب ترین هستند. این فرایندها به طور معمول فاقد مقیاس یا ارزش برای تضمین اتوماسیون از طریق تغییر سیستم های هسته ای هستند یا اگر قرار نیست به زودی تبدیل سیستم های هسته ای انجام شود. ابزارهای rpa می توانند بدون تغییر در سیستم های زیرین ، کارایی این فرایندها و اثربخشی خدمات را بهبود بخشند.

"روبات ها" با استفاده از نرم افزار "کد" ، فرآیندهای تجاری معمول را با تقلید از نحوه تعامل افراد با برنامه ها از طریق رابط کاربر و رعایت قوانین ساده برای تصمیم گیری ، انجام می دهند. فرآیندهای پایان به پایان می تواند توسط روبات های نرم افزاری با تعامل بسیار اندک انسان انجام شود ، به طور معمول برای مدیریت استثنائات.

از rpa می توان برای اتوماسیون فرایندهایی استفاده کرد:

تکراری

مستعد خطا است

قوانین مبتنی بر

داده های دیجیتال را درگیر کنید

زمان بحرانی و فصلی

سومین بررسی سالانه رباتیک

در سپتامبر سال 2017 ، Deloitte سازمان های جهانی را به شرکت در یک نظرسنجی آنلاین در مورد استفاده از آنها از rpa دعوت کرد. ما از بیش از 400 نفر در بسیاری از صنایع با ارزش ترکیبی 1500 میلیارد پوند پاسخ هایی دریافت کردیم. نظرسنجی امسال rpa Deloitte نشان می دهد که آگاهی از روباتیک همچنان بالاست. حتی تعداد بیشتری از سازمانها فرصت حزب را بررسی کرده اند و یا اثبات مفهومی را بنا کرده اند. آنها متقاعد شده اند که روبوتیک باعث افزایش قابل توجه بهره وری خواهد شد و این امر برای بخش قابل توجهی از فعالیت های آنها قابل اجرا است. اطلاعات بیشتر.

چرا اتوماسیون فرایند روباتیک؟

مزایای راه حل های rpa فراتر از کاهش هزینه است و شامل موارد زیر است:

کاهش زمان چرخه و بهبود توان عملیاتی

انعطاف پذیری و مقیاس پذیری

دقت بهبود یافته است

روحیه کارمندان بهبود یافته - آنها را قادر می سازد ارزش بیشتری کسب کنند

به نوآوری و تمرکز روی رضایت مشتری فرصت می دهد

ضبط اطلاعات دقیق

در اینجا می خواهیم یکی از بهترین نرم افزار ربات ساز ایران را به شما معرفی کنیم و در ادامه برخی از ویژگی های ان را شرح دهیم.

کاربر مجازی

از ویژگی های این ربات ساز می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • یک نرم افزار ربات ساز تحت ویندوز و تحت وب می باشد.
  • قابلیت خودکارسازی و پشتیبانی از نرم افزار های ویندوزی،اکسل، کروم، فایرفاکس، 2کپچا را دارد
  • خود سه برنامه مجزا به نام های ضبط کننده، ویراستار و اجرا کننده دارد
  • دارای نسخه ازمایشی می باشد
  • و ...

پیشنهاد میکنیم در وبسایت این شرکت (https://www.v-user.com/fa) باقی مخصات را مشاهده فرمایید.

  • آکو لاد