آکولاد

اینجا مَن فقط ثبت میکنم گاهی آنچه در ذهنم می گُذرد.

آکولاد

اینجا مَن فقط ثبت میکنم گاهی آنچه در ذهنم می گُذرد.

  • ۰
  • ۰

5. بی عدالتی

پنجشنبه ۲۷ خرداد ۹۵ / بازدید : ۲۲

شاید یکی از دلایلی که باید یک دنیای دیگه وجود داشته باشه همین بی عدالتی ها است. اینجا بی عدالتی خیلی زیاده و تو فقط یک محکومی! همه چیزِ بهت تحمیل شده ؛ جنسیتت ، زبانت ، رنگت ، قیافه ات ، شهرت ، مذهبت ، اخلاقت ، پدرت ، مادرت ، لباست و ... 

تنها چیزی که الان با اطمینان میتونم بگم اینکه بی آزاری میتونه فعلاً بهترین کار واسه من باشه. وقتی به اینا فکر میکنم ناخودآگاه این شعر میاد سَر زبانم :

 « زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست / هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود / صحنه پیوسته به جاست / خرّم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد »*


* احساس میکنم که بهترین کار این هست که نقشی رو که بهش تحمیل شدیم رو خوب بازی کنیم.

    پی نوشت : چقدر خوب بود اگه من میتونستم غیبت و مسخره نکنم.



 

  • ۹۵/۰۳/۲۷
  • آکو لاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی